1 Αυγούστου 2009

Σας έχει τύχει;

Θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου για την αντιμετώπιση που έτυχα από επαγγελματία, στο χώρο της μελισσοκομίας, όταν απευθύνθηκα σε αυτόν για την αγορά βασιλισσών.
Ενοχλήθηκα περισσότερο από ότι ίσως θα έπρεπε διότι είναι η πρώτη μου αγορά βασιλισσών για την δημιουργία παραφυάδων και το άγχος μου για επιτυχία είναι μεγάλο.
Παρακάτω θα σας παραθέσω την ηλεκτρονική μας αλληλογραφία με την σειρά που έγινε και κυρίως, με την ακρίβεια των γραπτών.


Κυριακή 19-07-09 18:32μμ

-"Θα ήθελα να αγοράσω 10 βασίλισσες. Μήπως μπορείτε να με ενημερώσετε για τον τρόπο και το κόστος της αγοράς;
Μένω στο Μεσολόγγι."

Δεν παίρνω απάντηση και μετά από 4 ημέρες στέλνω το επόμενο.

..............................................................................

Πέμπτη 23-07-09 16:43μμ

-"Σας έστειλα ένα μήνυμα στις 19-07-09 ρωτώντας σας για 10 βασίλισσες. Δεδομένης,λοιπόν, της ανάγκης μου για εξεύρεση των βασιλισσών - προκειμένου να κάνω την δουλειά μου - θεωρώ απαράδεχτη την συμπεριφορά της εταιρίας σας.

Έχουν περάσει 4 ημέρες και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση!!!!

Γιατί άραγε;

Κύριοι, ο σεβασμός απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και τις ανάγκες του πρέπει να είναι δεδομένος.

Λυπάμαι μόνο για τις 4 ημέρες που έχασα περιμένοντάς σας"


Παίρνω την εξής απάντηση.

.......................................................................

Πέμπτη 23-07-09 21:39 μμ

-"Κύριε Νικολάου,

Δεδομένου του φόρτου εργασίας στην επιχείρηση μας 4 ημέρες δεν είναι κάτι το απαράδεκτο
(μάλλον το συμπέρασμά σας ότι η μη απάντηση εντός 4 ημερών συνιστά έλλειψη σεβασμού είναι το απαράδεκτο σε ότι γράφεται)
Βασίλισσες υπάρχουν αλλά είναι κλεισμένες με παραγγελίες.
Διαθέσιμες θα υπάρχουν την 32η εβδομάδα.
Αν ενδιαφέρεστε για εκείνη την περίοδο ενημερώστε μας το αργότερο την ερχόμενη εβδομάδα.
Με εκτίμηση
------------------------------------
*αν είχατε αφήσει κάποιο τηλ. τότε θα ήταν πιο γρήγορη η επικοινωνία μαζί σας
.......................................................................

Παρασκευή 25-07-09 17:39 μμ

-"Διαπίστωσα ότι οι 4ημέρες δεν ήταν αρκετές, και μάλιστα δεν είναι και πολλές κατ' εσάς, για να πάρω απάντηση στο πρώτο μου μήνυμα, ενώ αντιθέτως, 5 ώρες έφταναν για να μου απαντήσετε στο δεύτερο μήνυμά μου!!!!
Εν πάση περιπτώσει, σας ευχαριστώ για τον χρόνο που μου διαθέσατε και ελπίζω σε μια μελλοντική συνεργασία όποτε χρειαστεί.
Καλή καρδιά λοιπόν.
......................................................................

Κυριακή 26-07-09 13:03 μμ

-"Κύριε Νικολάου,

Επειδή δεν γνωρίζετε στις επιχειρήσεις οι απαντήσεις στα e-mail δίνονται προγραμματισμένα και όχι ανάλογα με το τι γράφει ο κάθε ενδιαφερόμενος.
Με εκτίμηση"
.......



Αλήθεια εάν ρωτούσα για 100 βασίλισσες και όχι μόνο για 10, θα έφταναν 4 ημέρες για να πάρω απάντηση;
Τα συμπεράσματα δικά σας!!!

Αναρτώ το θέμα όχι ως παράπονο, μιας και αγόρασα από αλλού κι έκανα την δουλειά μου, αλλά ως έναρξη προβληματισμού και κουβέντας.


υ.γ. Διορθώσεις έχουν γίνει στα ορθογραφικά του λάθη για λόγους ευγενείας.

6 σχόλια:

  1. Φίλε μου ψυχραιμία.
    άλλωστε στην Ελλάδα ζείς.
    Υπομονή και καλό κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γράψε και το όνομα τις εταιρίας Μπατση μην το κρυβεις. Τι έγινε με τα χωρίσματα? τις πήρανε τις μάνες? όλα οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Βασίλη, την Κυριακή θα ανοίξω για τον έλεγχο, νομίζω ότι πήγε καλά όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα είπαμε και στο τηλ αλλά ειλικρινά δεν το περίμενα από μια τέτοια επιχείρηση.Τέλος καλό όλα καλά.Ο Αμαξάς κάνει καλή δουλιά και θα μείνεις ευχαριστημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/10/09 21:02

    Μήπως μπορείτε παρακαλώ να μου παραθέσετε ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή τηλέφωνα εταιρίων πώλησης βασιλισσών...ευχαριστώ εκ τω προτέρων!
    Με εκτίμηση travakas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε μου άκου να δείς, απο την μία έιχες χίλια δίκια για την καθυστέρηση απο την άλλη να ξέρεις ότι δεν εξυπηρετούνε όλες οι αιτερίες το ίδιο..... εγώ ξεκίνησα τώρα και σκοπεύω να ασχοληθώ με την βασιλοτροφία για κάτι τέτοιες περιπτώσεις που βλέπω..... πάντως υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι βασσιλοτρόφοι τους οποίους θα πρέπει να διαφημίζουμε.... όντως και εγώ έχω ακούσει τα καλύτερα για τον κ.Αμαξά, όχι όμως και τα καλύτερα για τον κύριο Μπάτση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή